Coop levererar

Ica-hjärta som jag har känns det konstigt att handla på något annat. Men ibland får man göra undantag, som senat jag handlade.

Men till min förvåning gick jag därifrån lycklig! Hittade min nya favorit tror jag, nämligen färdiga protioner med olika frukter/bär till mina smoothies. Betydligt billigare också än att köpa alla enskilda förpackningar!

Så nu när jag kommer hem från träningen kastar jag fram en liten påse med 150g frukt och bär som jag mixar med naturell yoghurt, kesella och proteinpulver - klaaart!

Så gott att man längtar en efter träningen :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Dom där brukar jag också köra på. Riktigt goda!

2011-12-06 @ 16:47:40
URL: http://lindstromelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0