LYCKA

Lycka är när en kompetent person som man imponeras av och framförallt inspireras av säger: "WOW! Har du gått Idrottsvetenskap i Umeå? Det måste ju va den bästa... Och ni höll till på Idrottsmedicin och IKSU då? Vet chefen om det?! Du är ju mer kompetent än de flesta här! Du borde ju jobba som personlig tränare också."

WOW säger jag. Det var lycka. Han gjorde min dag. En som verkligen förstod vilken fantastisk utbildning jag gått och vilka kunskaper jag sitter inne på. Trots att han själv är Personlig tränare (+ en massa andra "enklare" utbildningar) säger han att PT, det kan ju vem som helst bli. "1 månad så kan man vara klar, beroende på vilken utbildning. Men du har ju riktig kunskap och kan ju absolut jobba som Personlig tränare också".






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0