Prioriterar annat

Idag skulle en "salstenta" vara gjord och även en hemtenta. Salstentan är gjord, men hemtentan lägger jag åt sidan för en stund för att prioritera annat.

Ibland får man tänka efter och känna vad som är viktigast, och det är inte skolan just nu.

Istället har det blivit mycket sömn i helgen och jag börjar känna mig utvilad :) vilket också medfört att träningen går hur bra som helst.
Blev ett tungt styrkepass igår och ett än tyngre idag, så glad och nöjd är jag :) skakis i ben, axlar och triceps skyndade jag mig hem för att hinna på Petters hockeymatch, och här är jag nu.

Börjar riktigt komma in i de här med att va hockeyfru nu känner jag. Går in, säger bara "petter widmarks" så öppnas porten in till hallen. Det, eller så går man in "vip"-vägen-genom deras Omklädningsrum :P Sedan sätter man sig på platsen, dricker kaffe emellanåt och när matchen är slut ska jag vänta på karln min i bilen.
Har matchen dock gått bra Kan man ha turen att få möta han vid rinken för en puss och kanske en present ;)
Svårare än så är det inte.
Varför har man undvikit dessa hockeypojkar tidigare? Dumt.

Period 3 börjar. Just nu står det 3-2 till wings :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0