the Nike blast

.
Har aldrig tidigare deltagit i något sånnt här event, men det har länge varit en dröm. Nu då Malin skickade den här länken blev jag påmind om en av alla mina träningsdrömmar, och inser vilka möjligheter jag har när jag bor här nere.
Blev otroligt sugen att delta.
.

• 75 gruppträningsklasser

• 62 presentatörer

• Spännande föreläsningar

• Exklusiv NIKE Shop

• PRIS: 2 195 kr, i priset ingår ett par NIKE skor

.

Dock är det för fullbokat för att kunna ha is i magen och önska sig det i julklapp... Men det är ju som sagt en dröm, och de ska man väl prioritera? Och då ingenting annat är inbokat den helgen, än så länge, så kan det väl inte passa bättre? Nää, MALIN kan vi boka det där nu?! ;)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: malin

JAAA, boka in dig du också :D det kommer bli en gaalet härlig träningshelg är jag säker på- precis vad vi är värda :)

2011-12-06 @ 00:49:06
URL: http://verkligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0