1 år <3

Idag är det ett år sedan jag och min stora kärlek gjorde det officiellt att vi var tillsammans :) Ett fint år fullt av kärlek.
Världens finaste karl, det har jag det. Jag skulle kunna skriva min kärleksförklaring här och nu till honom, men det känns inte som att det är nått ni är intresserade av och han har inte ens fått adressen till bloggen (om han inte lyckats lista ut den nu...??), så han får inte ta del av mitt fjäsk. Så vi skippar det, så ger jag han bara presenten som ligger på köksbordet ;)

 

Helt slut efter en fullspäckad helg med lite sömn, så jag ger mig där. Hoppas på bättre ork och energi imorgon :)

Kommentarer
Postat av: lea

ni är så fina å jag saknar er( dej) sååå mycket!!.. har ju tänkt ta mej ner i januari för å hälsa på<3

2011-11-08 @ 19:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0