Attitydsproblem

Frisören i denna stad må vara hur billig som helst (320kr!!), men jag saknar mina fina, trevliga och duktiga frisörer hemma...
När vi vaknade i morse tog jag direkt telefonen för att ringa och boka en drop in tid hos en frissa här i stan till oss båda. Och visst, vi ringde innan dom öppnat så det fanns ju tider. Men det är tydligt varför frissan vi hamnade hos var på drop innen och inte uppbokad...
En tjej med attitydsproblem!
När jag gick från stolen möttades jag av Petter som var på tur. Sa bara "vi tar det när vi kommer hem" till honom och gick hem. Han kom hem, lika arg som jag. VILKEN BITCH!
Gav blickar som "vem tror du att du är" samtidigt som hon lyckades kasta ut bla.
"Gud, vad har du gjort med ditt hår egentligen?! Det är ju såå slitet" (svarade inte!)
"Hur länge sen var det du klippte dig..? - 2 månader. Gjorde du det här då?!" (som att det var skit dåligt klippt)
"Nej, den frisyren är inte så snygg..." (till oss båda)
Jag var nära att lämna stolen innan hon ens hämtat saxen...
Nä tacka vet jag Mia eller Johanna där hemma ;) Trevliga, duktiga och gillar att prata :)
Tror jag bokar en klipptid till nästa hemresa...
Ps. dom har det största utbudet av hårprodukter någonsin i deras butik, men fick inte en enda i mitt hår när hon fönade det eller fixade det? Berättade aldrig vilket schampoo hon använde eller nått. konstig tjej. Var nära att få en klagan till chefen på sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0