en omöjlig en...

Stackars Petter...
Jag måste vara helt omöjlig att sova med. Det slutar alltid med att jag på nått sätt hittat en ny sovställning.
Att han är påväg att börja gosa med ett par fötter har nog hänt för många gånger för att han ska bli chockad längre. Jag har fått för mig nått då jag inte kan somna och tror att jag sover bättre skavföttes. Och ibland funkar det. Sen att han kan vakna och jag plötsligt är borta händer också, men nu vet han var han ska leta - i soffan.
Sen finns det ju två sidor av en säng och vanligtvis har man varsin som kallas "min" och "din". Det har vi också, han sover till vänster om mig. Men nej, i natt ville jag sova där! Kände att däär skulle jag sova gott. Så det var bara för honom att rulla över till mig sida och sova där.
Tur han är snäll...
Men jag har sovit gott, och är redo för jobb!
Tjingtjing!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha ja jag är precis likadan! Dom får stå ut med en hel del ;)

2011-11-20 @ 00:38:47
URL: http://lindstromelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0