Forskning på g

Nu har jag gett mig tusan på att häär ska det forskas. Forskas om min teori stämmer, att stora muskliga pojkar (människor?) är tröga? Mindre intelligenta? Eller lite hjärndöda? Eller så har hjärnan åkt in i biceps? Jaa, nått är de iaf.
För efter att jag har plockat upp ALLA vikter som finns i gymmet (lite överdrivet kanske) så skulle jag börja dammsuga. Så efter ungefär 30 minuter var jag tillbaka i samma rum som jag tidigare städat upp i och vars är vikterna då? Jo, på golvet, igen!
Plockade upp dom en efter en 25kg, 30 kg, 36.5kg och 40 kg. För det är sånna vikter som ligger där, dom tunga stora vikterna som tydligen inte ens dom "starka" inte orkar. Nä, men då får jag som tydligen är starkare plocka upp dom. Sen, till saken hör att när jag plockat ihop allt och dammsugit och gjort färdigt var det 15 minuter kvar tills gymmet skulle stänga så jag sa till två av de tre som var i just detta viktrum att de skulle komma ihåg att lyfta tillbaka vikterna då dom var färdiga. Då var jag så godtrogen och antog att den tredje även förstod att det gällde han, då även han tittade på mig och lyssnade på mina två tillsägelser till de andra.
Men nej, då tror han ju tydligen att det bara är deeeras vikter som måste plockas av och lämnar sina.
.
Märkte det för sent. Han kom undan från mina svarta ögon som kom fram i detta ögonblick...
haha, det roligt är att han liknar den här figuren också... Mörk och avlångt huvud :P
.
Sen finns det underbara människor som tar av sig hörlurarna och säger "men stackars dig... vad du ska få plocka vikter här dagarna i ända?" - Jooo, för ingen har ju vett att plocka bort efter sig... Också hjälpte han mig lite. Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0