Handlat på öppetköp?


Casalls mjukisbyxor fick följa med mig hem efter det senaste besöket på Stadium. Och eftersom att jag vet många av mina vänner, precis som jag älskar att bo i sånna kan jag rekommenadera dessa starkt. Världens skönaste!
Sen att jag har turen att dessutom kunna använda dom på jobbet gjorde detta till drömbyxan :) Att tanken sen var att ta hem och prova dom, visste vi alla skulle bli att dom följde hem för att stanna.
Även detta linne blev jag kär i och köpte hem på öppetköp, men alla vet vi ju hur det går. Hur ofta händer det att de grejor man säger att man köper hem på öppetköp för att fundera lite återlämnas? Aldrig. Nä, då är det lika bra man behåller det och klipper av lapparna direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0