så går det

Så går det om man glömmer skorna...
Då får man träna med sockar :)
Kändes lite konstigt... lite som att man gick hemma och tränade. Hade dock isånna fall en massa främmande människor i vårt vardagsrum, men de vore kanske trevligt :)
Blev hursom ingen kondition idag då skorna saknades på fötterna. Så körde ett tuungt gympass. De kroppsdelar som inte kom med igår fick istället slita idag så Rygg, Bröst, biceps, korsrygg.
Sen jag började jobba här som gyminstruktör har jag fått lära mig en massa om gymträning och saker att tänka på som man tidigare inte alls haft i tanken. Vet ni exempelvis i vilken ordning muskelgrupperna ska tränas? Och vilken rörelseform som ska göras först i ett passupplägg? Och alla dessa stolsinställningar jag tidigare nästan ignorerat... haha Främmande tänk för mig också till en början, men väldigt intressant för att få ut maximalt i varje övning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0