sömn, javisst

Efter fyra sömnlösa nätter kom den efterlängtade natten, full av sömn. Nu förtiden begär jag inte mycke, bara att inte behöva ligga yrvaken och trilla, men i natt var det bättre än så. Inte en enda gång har jag gått till soffan och lagt mig, inte heller lagt mig skavföttes och heller inte varit tvungen att läsa i förhoppning om att bli trött.
.
Tog mina piller, X antal, fick mig en massage och nästa gång jag tittade upp var karln borta! Hann få dåligt samvete, då jag trodde det blivit hans tur att lägga sig i soffan. Men icke, klockan var 08.08 och inte 02.02 som det kändes, så han var på jobbet och inget hade jag hört.
.
Nää, sömnen uppskattar man inte förens man varit ifrån den.
Nu har det tyvärr varit en låång period då den varit knas.
Men får man en massage varje natt looovar jag att sova bra Petter ;)

Kommentarer
Postat av: Lea

Men vad säger du, varför får du inte sova?:/ det där med res brytning har jag ingen aning om men fråga gärna Therese Berglund, tror jag har länkat till hennes blogg,.ärlig ingen ide jg frågar henne å sen ska förklara för dej;) vet dock att jag tryckt på texten " ändra redigerare" längst ner i högra hörnet där man skriver inläggen å vipps kändes sidan igen,igen;) puss på dej!

2011-11-22 @ 06:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0