svaga muskulära pojkar?

Igår jobbade jag min första stängning på Boländerna (Actics ena ställe här i Uppsala, finns två). Och tänka sig att det gick felfritt, instruktionerna iallafall :) Städningen blev stressig.
Man har ju hört kollegorna prata om att på kvällarna blir det så stökigt i gymmen och ingen som plockar efter sig... Och igår när jag skulle stängningsstäda fick jag uppleva det själv.
VARFÖR ÄR DOM STARKASTE MÄNNISKORNA LATAST?

Runt om i gymmet ligger det hantlar, viktskivor och stänger, visst. Men alla de där som är på 2kg-10kg, dom är på plats. Uppradade och snyggt. De som ligger på golvet de är dom som väger 24kg, 28kg och 34kg! Visst, det är klart det går att lyfta dem, men det är tungt och finns risk att man gör det fel. För att sen ställa in den i en ställning som är lågt ner eller kanske höögt upp, det är inte lätt.
Så ni som är starka och så tuffa att ni kan träna med dom där, ni kan väl också ställa undan dom efter er så kan vi som jobbar på stället få fortsätta jobba och slippa ligga hemma i ryggskott.
Tack på förhand!

Just, ett sms till kiropraktorn var det jag skulle skicka. Dags för besök nr 2.

Kommentarer
Postat av: tov

Kul att du bloggar!! :)

2011-11-02 @ 10:54:19
URL: http://voote.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0