Tisdag

Äntligen har jag fått sova! Sovit som en liten bäbis.
Vart nog ändå en 10h natt, och jag börjar känna mig som människa nästan. skönt!
Så nu idag ska det bli träning! Häärligt!
För mig funkar inte träningen utan sömn i ett flertal dagar, ger inga resultat ändå och jag blir bara på sämre humör än vad jag var innan. Så då är det lika bra att ladda batterierna och kraften för kommande dag. Precis vad jag gjort, så nu tusan är det dags.
Det som är jobbigt med att haft ett "långt" uppehåll från träningen är att man inte kan välja vilken aktivitet man ska göra. Då vill jag ju göra ALLT. Styrketräning, stakmaskinen, crosstrainer, spinning, yoga, bodypump... Hm...
Kul att det finns så många olika varianter av träning. Finns nått för alla ;)
Tittar ut och ser det fina höstvädret. Jag tror jag måste prova springa igen! Första gången sen lidingöloppet :)
Detta för att knäna tog mycket styrk och har haft problem med dem sen dess. Till en början kunde jag inte ens ta några snabba kliv öven en väg då jag höll på att bli överkörd. Nej, det var bara spänna musklerna och hoppas. Men det har blivit bättre, nu kan jag springa över en väg, så det kanske är dags att prova ta de första kliven i skogen idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0