Vardag igen...

Helgen är över och Verran befinner sig nu i Piteå och har lämnat oss här i Uppsala... I vanlig ordning fällde jag en tår när jag kom hem och det var tomt... En fantastiskt rolig helg har det varit som har varit fullspäckad av trevligheter. Allt från spinning, fest, champange, kändisträff ;), shopping, hockey, Uppsalakyrkan, adventsmys m.m.
Jaa, ett återseende hoppas vi verkligen på!
.
Men först står en hemresa på schemat över jul! Hoppas på att få jobbschemat snart så man vet om det går att vara hemma över jul och nyår... Med spänning väntar jag på mail.
.
Dags för jobb!
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men en helt underbar och händelserik helg har det varit! :) Ni kan skriva upp att jag kommer att bosätta mig hos er någon fler helg! Och snart kommer ni ju hem, blir kanoners! :)

2011-11-28 @ 20:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0