Nytt jobb

Som sagt, nytt jobb. Så nytt att det var idag jag skrev under anställningspapprena :)
Har spenderat ca 2 veckor där då jag gjort min gyminstrukörsutbildning, men nu först är det klart och jobbet har börjat.
Där ska jag bland annat jobba som Lifestylecoach, vilket man även kan kalla friskvårdskonsulent och är det jag utbildat mig till under mina tre år i Umeå. Dessutom kommer jag att vara gyminstruktör, då jag ska instruera folk och lära dem att träna med ett korrekt utförande och sätta ihop ett lämpligt träningsprogram utefter deras mål och behov. Utöver det så kommer det också bli en del tid i receptionen :)
Vi börjar så, men jobbet verkar ha många möjligheter så vi får se vart det leder. Men just nu känns det som att jag har fått mitt drömjobb och kommer trivas som fisken i vattnet på Actic i Uppsala :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Men gud så roligt! !Verkligen ett jobb för dig :)

2011-10-31 @ 19:16:01
URL: http://lindstromelisabeth.blogg.se/
Postat av: Petra

Sv. Men tack, underbara kompis! Men det återstår att se:P haha, det är lite svårare än man skulle önska:)



Vad ROLIGT att du skaffar blogg OCH att du verkar ha det helt fantastiskt och fått ett jobb som passar dig som handen i handsken:)kram på dig finis!!

2011-10-31 @ 21:49:30
URL: http://pivii.devote.se
Postat av: malin

välkommen tillbaks ;)

2011-10-31 @ 22:04:45
URL: http://verkligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0