5 mils cykling

Jajemänsan, 5 mil blev det idag och därmed även en nöjd tjej!
Passet igenom var roligt och utmanande då jag provade på en ny cykelsträcka. Det gick otroligt bra och fick prova att ligga över 40 km/h - coolt! Det är förståss inte ett tempo man kan hålla under en längre tid, men fick medvind i ryggen i en mil och hade en fantastisk väg som gjorde att hastighetsrekord kunde uppnås :)
.
Innan jag drog iväg laddade jag ner en cykelapp (cyclemeter) till telefonen som jag tänkte prova på. Och den visade sig helt klart vara värd de 22kr den kostade. Helt Otrolig! typ så jag inte behöver pulsklockan med GPS som är på gång hem. Men det är klart jag behöver den också ;) Men Appen visar allt jag behöver med tid, sträcka, snitthastighet, topphastighet, grafer över hastigheten, GPS-karta, kalorier osv osv. En app att rekommendera!
.
.
Har bara hunnit testa cykelfunktionen i appen, men den ska även klara löpning & promenader. Så det kan ju vara en rolig app även för er som inte cyklar?
.
När de mexikanska tortillasen smält ner är det bara hoppa i kläderna och iväg för jobb. Idag längtar jag till jobbet då jag har hälsoanalysuppföljning idag med en kund där jag får se vad de här tre månaderna har gett henne! Spännande för oss båda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0