Godmorgon helg!

"Imorgon ska jag sooova!!" lät det igår då jag steg upp 05.09 för att börja jobba klockan 06.15 igår.
Men istället har jag vänt dygnet och började med att vakna just klockan 5, men då kunde jag ju inte stiga upp. Så jag fortsatte sova till klockan slog 08.20, då fick det vara bra. Så nu sitter jag i soffan, urtrött men sugen på att börja den lediga dagen.
.
En härlig känsla att vakna och känna att man inte har tid att ligga i sängen, för idag vill jag bara njuuta av dagen! Vädret bara skriker på att jag ska komma ut och springa, men kroppen säger nej nej nej. Antingen är det för att den fortfarande inte fått vakna eller så kan det också vara så att den är lite sliten efter hård träning de senaste dagarna. Så eventuellt att benen får vila idag för att orka lite mera imorgon. Eventuellt. Det är ju trots allt jag som bestämmer över min kropp och därmed vad den får känna och inte ;)
.
Den fick iallafall lite fredagslyx igår med trerätters och bio (Nått som jag och Petter aldrig varit på tillsammans, förens nu) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0