Matförslag?

Den ständiga matfrågan som måste redas ut, varje dag! Så för att underlätta tipsar jag ibland då en briljant ide har poppat upp. Denna gång var det faktiskt inte min ide, utan min käre sambos.
I söndags tillagades en stor kycklingsallad som jag precis tog det sista från. Otroligt skönt att inte behövt laga någon mat varken igår eller idag. Så det är mitt tips för nu. KYCKLINGSALLAD.
.
Våran innehöll:
- Marinerad kyckling
- Pasta
- Isbergssallad
- Tomat
- Gurka
- Äpple
- rödlök
- caschewnötter
- krutonger (tillsätts vid måltid)
- fetaost
.
Nyttigt och Gott som man kan äta hur mycket som helst av. Vi hade ju tippat att de två stora skålarna skulle räcka hela onsdagen också, men icket. Men då vet vi iallafall att vi ätit bra de senaste dagarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0