58 dagar kvar...

...till sista utmaningen i den Svenska klassikern. Eller den sista i det första varvet, För som jag berättat tidigare är jag redan anmäld till vansbro, lidingö och vasaloppet igen ;)
Har totalt hunnit cykla tre gånger på de senaste sex dagarna, som tillsammans har gett mig 11,5 mil. Idag blir pass nummer fyra så fort bara lunchen hunnit smälta ner i magen.
.
För att sätta på än mer lite fart anmälde jag mig till ett 15mils lopp här i Uppsala den 12 maj, vilket är om 24 dagar... Huvva. Det närmar sig och jag är inte alls förberedd som man borde. Men det loppet ser jag som ett träningslopp inför vätterrundan där jag får möjligheten att känna hur det känns att sitta på sadeln i X antal timmar, samt köra en länge klungkörning.
.
Det här kan vara min röv ett tag framöver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0