Veckans träning v.17

Måndag: Löpning 1 mil
. Gym - triceps + mage
Tisdag: Cykling 4 mil
Onsdag: Cykling 5 mil
. Gym - Axlar + mage
Torsdag: Cykling 4 mil
Fredag: Löpning 7 km
. Gym - Ben + mage
Lördag: Gym - Rygg + Biceps
Söndag: Gym - Axlar + Triceps + mage
.
Total tid: 11h 10 minuter
.
En bra träningsvecka som jag dock saknar ett till cykelpass i, fast iofs så blev det ju tre, men hade hoppats på ett helgpass också. Men, så kan det vara. Inget att vara besviken över, för det blev ju trots allt dryga 11 timmar som jag är grymt nöjd med.
Som ni ser blev heller ingen vilodag, men det kör jag imorgon! 1 maj tycker jag passar som ett ypperligt tillfälle att ta en ledig dag då Valborg i Uppsala är rätt stort.
.
Dags att byta löparskorna mot partydojjerna, för en liten morgonlöpning blev det allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0