36 dagar kvar...

36 dagar till Lidingöloppet - står det på hemsidan.
 
Därmed 33 dagar innan det är dags för vila och uppladdning
- 5 dagar pga fjällresa
- 2 dagar pga Färjaresa
- 2 dagar pga jobbhelg/jobbevent
 
Så nu ser det ut som att jag har 24 dagar att träna på
- vilodagar
- flyttdagar! (flyttar ju nu vid månadsskiftet....!)
 
= kan uppskatta att jag kanske har 14 löppass kvar?
 
Har jag sagt att jag är bra på att stressa upp mig själv? ;)
Men mycket kan hända. För 14 löppass tillbaka var jag i Norrfällsviken och sprang, och mycket har hänt sen dess :) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tove

Ska du till fjälls? Så hääärligt! Vart och med vem och vad ska ni göra? :)

Svar: Jepp, vi ska till Storulvån, typ Åre. Där ska vi först fjällvandra torsdag-fredag och sen ska vi på bröllop lördagen :) Så det blir härligt! Nått att se framemot :)
pusher.blogg.se

2012-08-23 @ 18:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0