Afropowerdance

En gång tidigare i mitt liv har jag testat träningsformen "afro", och då var det sedan blankt nej till fortsatt dans för mig. Nej nej nej, det där var ingenting för mig. Det var inte jobbigt, det var inte roligt och jag kände mig ful och stel.

Men så skulle vi ha just afro och core igår med våra lifestylemedlemmar och jag kan ju inte stå på sidanom. Så av med skor och sockar för här skulle dansas!

Och va roligt jag hade! Vilken fantastisk träningsform! Svetten rann och benen brännde. Kvar efter 30 min afro fanns bara ett stoort leende :)

Så där fick jag. Drömma ut hela träningsformen då det endast kanske var instruktören det var fel på det första passet... Nä, precis som med alla andra pass måste man ge det några gånger, för inte är man ju bäst i lokalen direkt. Men man kan bli ;)

Underbara Kadri höll passet, och hennes pass vill jag prova fler gånger :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0