Träning v33

Måndag: Löpning 31 min 30 sek 6,33 km - Tempoträning. Tunga ben i början, släppte efter ca 2 km.
Tisdag: Löpning 63 min 12,2 km - Distansträning. Kändes rätt bra :)
Onsdag: Gym 60 min - Ben & mage Även rehab o balans
              Spinning 55 min - Gick tungt till en början innan jag kunde stänga av hjärnan och bara köra! :) skönt! 
Torsdag: VILODAG
Fredag: Gym 60 min Rygg & biceps
            Löpning 30 min Intervallträning. 10x100m med backe i slutet
Lördag: Spinning 45 min
            Gång / promenad 120 min -Hammarskog m petter o betsy 
Söndag: Löpning 123 min 21,2 km - Distanslöpning med en löpargrupp. Skönt pass med lämpligt tempo och fin bana (mestadels).
 
Totalt 588min = 9h 48min
 
En bra träningsvecka där jag följt mig till planen rakt igenom. Nöjd tjej påbörjar v34 :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0