Busstur till skidspåret

God morgon!
Lördag morgon och här sitter jag på BUSSEN påväg mot Storvreta och de nydragna spåren :) att jag steg upp tidigt i morse eller att jag ska åka skidor har jag slutat förvånas över, men att jag tar bussen är helt facinerande! Men varför inte? Petter behöver bilen och jag behöver träna.

Nu när jag sitter på bussen och åker från Centralstationen, där jag klev på, får jag se att det finns en busshållplats precis vid vårt hus. Vad enkelt egentligen att åka buss. Och här har vi pusslat och pysslat för att få ihop det med hans träning, jobb och annat där han behöver bilen...

Undra om det vore okej att jag skickar petter med bussen till hans träning? Skulle inte tro det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0