En onsdag

Här händer det grejor! Samtal kommer in löpande med nyheter och erbjudanden :) Så just nu går jag på rosa moln och karriärsstegen känns hur lång som helst då möjligheterna är oändliga. Men för att ta en sak i taget kanske jag borde börja med att förbereda mig på föreläsningen som ska hållas imorgon för ca 20st personer om kost. KUL, spännande och lite skrämmande...
.
Idag var jag så klok att jag stannade hemma från skidåkningen då det regnar ute och är plusgrader... Igår var det mer likt en skridskobana i skidspåret än någon tendens till snö, så skaderisken var stor. Många halkningar som medförde tvära kast och stäckningar. Lyckades att hålla mig på skidor hela tiden och än har inte årets vurpa kommit. Men för att undvika skador och vila kroppen så håller jag mig därifrån idag, väntar till imorgon då det förhoppningsvis ser bättre ut.
.
Dagens höjdpunkt blev istället ett samtal med Tove, som medförde ett sms till karln efter; "Tur för dig att du är på jobbet idag, för annars hade det blivit barn gjorda! <3" Och på jobbet är han nu, vilket jag också ska sen.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0