En utmaning eller ej?

Har blivit ställd inför en utmaning. Om jag utesluter de varma härliga hårtängerna, som jag i dagsläget använder dagligen och mer därtill, i en veckas tid, ska petter städa lägenheten varenda dag i en vecka. Är det värt det?

Tyvärr gick det inte göra så att han städade samma dag jag inte använde tängerna, för det trodde han kunde utnyttjas på ett fördelaktigt sätt för mig. Äsch. Men det tål att funderas på.

Hur han kom på det? Vi (jag) städar och städar som att vi hade två hundar med tjock päls som fäller, men det är bara jag och mitt hår som är orsaken. Typ. Petters smulor också. Men vad gör man åt dom? En Vadslagning om att äta flytande?



Då kommer mitt hår se ut nått sånnt här... Men också på heeeelt andra sätt. Huvva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0