Hälsobollar

Jag har ett drömjobb som gör att jag varje dag träffar på människor som brinner för samma sak som jag; hälsa & träning.

igår så kom en underbar kund och bjöd mig på hennes hälsobollar. fantastiska hälsobollar som är lätt att ta med i träningsväskan eller till jobbet. Så efter jobbet var det bara knata till Ica och sedan mixa ihop dem själv.

Valnötter, chasewnötter, pekannötter och paranötter - alla naturella, mixades i matberedaren. Sedan tillsattes fikon som också mixades sönder. Till sist kokosolja som jag värmde (för att få flytande) och blandade i för att smulorna skulle bli en smet. Sedan rullade jag dem bara till bollar som nu står i kylskåpet, redo för att tas med dit jag vill :) idag följde tre till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0