Så där ja

Oj, här har det hänt grejor sen sist...
Lite får jag nog avvakta med att berätta då ingenting är färdigt ännu.
.
Men första skidmilen är iallafall gjord och den gick bättre än trott. Den tråkiga stakmaskinen verkar ha gjort sitt då jag kände mig hur stark som helst i den rörelsen. Det bet lite lagomt i kinderna då -10 grader inte är detsamma som hemma, utan aningens mer fuktiga och kalla... Men hemma är det iofs mellan -30 och -40 grader, så det skulle nog ändå kännas kallare.
.
Igår blev det en välförtjänt vilodag för kroppen, men något som hjärnan inte alls gillade lika mycket. Så dagens pass blev biceps & rygg i gymmet, samt en kamp i stakmaskinen som tillsammans resulterade i en liten lätt kräkning. Att kräkas är väl något som man egentligen avskyr, men att göra det av matthet var faktiskt rätt härligt. Hade jag varit välnutrierad innan passet hade det inte hänt, men på grund av olika orsaker så var jag inte det idag och något som jag heller inte ville ta hänsyn till då jag skulle träna. Man tränar på ändå. Kroppen säger till när den inte orkar. Det gjorde den och nu efter passet känns det som att jag inte gjort annat än ätit.
.
Provade föresten den här såsen idag:
Denna tillsammans med Kyckling och färskbroccoli som stektes + Bulgur blev succe. Men det är inte för mesar då den är brännande het i munnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0