Torsdagsmorgon

God morgon! Här har vi varit vakna sedan 06.39 då Petter kom in i rummet och väckte mig för att få skjuss till det nya jobbet. Första dagen idag, och som likt en mor följer sin son till skolan första dagen så följde jag Petter till jobbet, pussade honom hej då och fällde en liten tår när han gick genom dörren. typ.
.
Att lägga sig och sova då jag kom hem kändes bara dumt. Istället kokade jag kaffe, gjorde smörgåsar och satte mig framför nyhetsmorgon och hade "söndagsmys" med mig själv. Nu börjar staden tina upp och bilarna passerar allt mer frekvent utanför fönstret, så jag funderar om det är dags för frukost nr 2 (gröt) innan jag ska ringa fjällnora och höra hur spåren ser ut. Igår var spåren obefintliga, men hon gav mig hopp om att de skulle vara tillbaka idag. Så vi hoppas.
.
Kan fortfarande inte göra mellanrum eller överstuken text, någon som kan eller vet hur man ändrar detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0