Magasin Plus

Som sagt så händer det många grejor här och jag har inte riktigt hunnit skriva med allt ännu.
.
Men mitt nästa "happening" är att jag ska få publicera mina egna åsikter i Magasin Plus - Actics egna medlemstiding som går ut till 94 st anläggningar och alla dess medlemmar som jag knappt kan räkna till hur många det är!!
.
Fick ett erbjudande om att besvara några frågor från läsarna som ungefär "fråga doktorn, fråga psykologen osv..." så ska dom nu få fråga Maria! Fråga mig om kost. Så tre snabba frågor ska jag svara på. Just det som är utmaningen, att snabbt svara på dem. Hur förmedlar jag all min kunskap om kost och träning på några få tecken?! Kan jag inte få skriva hela tidningen om dessa tre frågor..? Nej, det är klart man ska hålla sig kort. Men det finns ju faktiskt ingenting med kost och träning som bara ÄR! Det är så många OM då det är väldigt individuellt...
.
Men dags att ta tag i det då redaktören ska ha svaren i sin mail senast på fredag samt en bild på mig... hm. Bara en sånn sak. Vad tar man för kort?
.
.
I mitt "arkiv" finns det mest kort med ett glas vid munnen? Varför? kanske för att det tydligen är det som är JAG och då kanske en sånn bild jag bör ha som presentationsbild? Eller så är det för att det är då man har med sig kameran?
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0