Blickar framåt

Man ska vara positiv då man är sjuk, det tror jag på. Därför blickar jag framåt och ser på allt roligt jag har framför mig:
  • 3 dagar till en början på vätternrundan och en av de största utmaningarna, tävlingsmässigt, jag haft framför mig.
  • 4 dagar till en (förhoppningsvis) fantastisk målgång och därmed en genomförd svensk klassiker!
  • 10 dagar till välkomnande av sommaren genom ett midsommarfirande nere i Uppsala - nått nytt.
  • 17 dagar tills vi sitter på ett plan som tar oss upp till Skellefteå och dess festival som vi ska vara på i dagarna två!
  • 26 dagar till det är dags för en ny utmaning och en till påbörjad klassiker - vansbrosimmet!
  • 29 dagar till vi sitter i bilen påväg uppåt igen för att stanna i 18 dagar! Under dessa 18 dagar ska vi hinna med (förutom vänner, familj, god mat, sol och bad) några dagar i Högakusten och en Stormfest på Piteå Dansar och Ler!
.
fram till mitten av augusti är det alltid nått varje helg. Men för de inte sagt att de är fullspäckade. Men en tävling, en festival, jobb eller resa står inskriven. Men det är sommar och härliga dagar att tillbringa fulla med energi. Ni ser vad positiv jag är va? Förtjänar att bli frisk kan jag tycka.
.
29 dagar är det tills min semester börjar (Min första någonsin!) och 47 dagar är det till den 29:e juli, samma datum som min semester tar slut. På dessa 47 dagar ska jag endast jobba 17 dagar! Helt otroligt. Jag som ALLTID jobbat 6 dagar i veckan, vecka in och vecka ut. Det här ska bli min första sommar jag ska njuta! njuta av ledighet, inte jobba sönder mig, utan hinna med att kanske se stranden och använda en bikini. Kommer bli en fantastisk sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0