De här luft, tryck och pumpa?

Senaste cykelrundorna har kanske varit än bättre än jag kunnat tro :)
Cykeln har gått tungt och segt, så där så man kan tro att bromsarna ligger i. Men jag har cyklat på, i "Argen". Åkte in till team sportia igår och frågade om det möjligtvis kan vara så att det har läkt ut luft ur däcken...? Jag vet inte, men det känns tyyyp så, eller så har jag blivit svagare. Till svar fick jag:
(ett rött ansikte som skickade frågan vidare) - johan tror du Maria kan ha tappat luft i däcken efter 100 mil...?
- är du knäpp?!? Du ska pumpa däcken varje vecka, eller åtminstone varannan! För varannan vecka kan du räkna med att tappa en bar!

Min cykel började med 7 bar, i april nångång... Nu uppskattade dom att det låg under 4 isf... Så idag tänkte jag pumpa dom och se om det var det som var felet ;)

Men förstå så stark jag kommer vara då jag har rätt tryck i däcken då?;) fasen vilken bra träning, inte konstigt jag börjar bli stum i benen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0