Nästa utmaning - simning

Okej, nu är det dags att börja lämna cyklingen bakom mig och börja blicka framåt. I kroppen finns fortfarande sviter av nedkylningen den drabbades av, men skam den som ger sig. Idag hoppade jag ändå i vattnet för att ta några längder och börja hitta tillbaka till sjöjungfrun i mig. Hon kom aldrig. men 40st längder blev det = 1000m.
.
Med lite funktionsnedsättning i kroppens delar blev det ett lite mer utmanande pass än vad jag tänkt det skulle bli. Speciellt då fingrarna mina inte riktigt är med ännu och inte går att vaken räta ut eller hålla ihop så silas ju vattnet mellan fingrarna och simtaget blir betydligt mesigare än vanligt. Sen fick man även känningar i nacken då nackpositionen är liknande den man har på cykeln, att huvudet böjs bakåt (som att titta i taket). Men vad gör det, simning är skonsamt. Så vi kör på det nu då :)
.
Ny utmaning - då kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0