veckans träning v22

Vädret ställer till det och gör att den planerade träningen får ställa sig åt sidan för lite mer spontanträning... Trist, men vädret rår man inte för. Så jag står fortfarande på mina 90 mil cykel och har ni EN vecka på mig att cykla. Så det ska jag förhoppningsvis ägna mig åt i veckan, fast det ser inte ut så på prognosen dom ger på tv...
.
Måndag: Gym - rygg, biceps, mage
Tisdag: Cyklade 5,5 mil
Onsdag: Vilodag
Torsdag: Gym - Axlar, triceps, mage
Fredag: Vilodag
Lördag: Gym - Rygg, biceps, lite mage
Söndag: Gym - Axlar & triceps
.
Totalt: 6h...
Missnöjd över den dåliga träningsveckan. Inte alls de träningsformer jag behöver, men tidsbrist och annat har ställt till det. Och det är väl så livet ibland är, kan inte alltid få som man vill... Men det lär en! :)
.
Planerade träningen v23 - utan hänsyn till väder...
Måndag: Löpning + mage
Tisdag: cykling 5 mil
Onsdag: Cykling 6 mil
Torsdag: cykling 4 mil
Fredag: Gym
Lördag: Cykling 7 mil
Söndag: cykling 6 mil
(Måndag: cykling 3 mil) = 131 mil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0