veckans träning v23

Måndag: löpning 1 mil + mage
Tisdag: cykling 5,5 mil
Onsdag: cykling 3 mil
Torsdag: cykling 7 mil
Fredag: mage
Lördag: cykling 5,5 mil - krasslig..
Söndag: Vilodag - krasslig...
.
Totalt: 9h 35 min
.
Följde planering ungefärligt. Lite omkastning på distanserna på cykeln och även en inlagd vilodag som inte var planerad. Men så kan det bli om det är trevliga firmafester ;) Istället planerar jag om denna veckas träning och ökar måndagens träning med en mil och kör även ett pass på tisdagen innan uppladdningen börjar.
.
Planerad träning v.24
måndag: cykling 4 mil
tisdag: cykling 5 mil = 120 mil (& box30+cirkel30)
Onsdag: vilodag
torsdag: vilodag
fredag: 23.19 går starten... 30 mil på cykel
lördag: cykla cykla cykla... i mål kring 12.19 = 13 timmar - då är jag NÖJD!

Kommentarer
Postat av: Tove

Oj vad jag ska hålla tummarna!

2012-06-12 @ 07:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0