en härlig dag

Fördelen med att jobba eftermiddag är att man blir så produktiv på förmiddagen!
Härliga härliga torsdag, som känns som en fredag :)
Började dagen klockan 8 för att genast tillaga en "tacopaj". Den tacopaj jag pratat om förut som inte är som en tacopaj, utan snarare någon sorts "Hälsopaj" med lite tacokrydda ;)
.
Därefter kastade jag i mig frukost för att sedan ta en springtur mot gymet. Där blev det ett BRA pass för triceps och mage innan jag tog på mig löparskorna igen och sprang en tur mot hemmet.
.
Hopp i duschen, iväg till ICA, lite städ och sen på cykeln mot jobbet.
.
Uuuunderbara torsdag!
.
Märks det att solen skiner på mitt humör? Ja visst. Jag tror bestämt vi fått benämningen VÅR här i Uppsala nu. Sju dygn med en medeltemperatur över 0 grader :) Fantastiskt.
.
Den här gör jag förhoppningsvis snart med egen kroppsvikt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0