Vasaloppsladdning?

Det här längtar jag till... (se bild) Men det är inte förens imorgon eftermiddag/kväll...

Först ska det inhandlas de rätta grejorna, för inget år är det andra likt, så jämt är det nått som ska kompletteras -tydligen. Dom säger, jag lär mig.

Sen ska det diskuteras väder och förhållanden, beroende på tider och sträckor. Intressant, men jag vet att det är 90 km..? Sen säger hon på vädret resten?

Slutligen då det diskuterats och folk låter eniga, slutar det ändå med att ingen gör som den andra. För alla har egna tankar och små knep. Inte jag, jag kletar- smetar, kletar- smetar, tills armarna är trötta och magkänslan är bra.

Och i bussen påväg hemåt var jag nog enda som inte kastade glåpord på skidorna.

Hur svårt kan det va??;)

Ps. Okej, måste tillägga ett TYP. är grymt nervös för att det ska skita sig och påverka hela loppet. Det är det man aldrig vet, utan ett experiment som måste prövas. Men förra året var det PERFEKT och det händer ju inte två gånger på raken...


(oj, de här laddades aldrig upp...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0