Vasaloppsladdning??3

God morgon du äckliga fredag!
En natts sömnlöshet på grund av feber och knivar i halsen...
Ni kan ana att jag var bitter och besviken då vi klev upp ut sängen imorse...
Men skam den som ger sig! Klart jag ska åka Vasaloppet ändå ;)
.
Proppar i mig enchinagard & berocca i förhoppning om att bli piggare. Petters "fredagsgodis" har nu även intagits av mig och synbart minskat. Gör allt för att få den energin jag egentligen inte har. För idag är det fullrulle med packning och stök, för klockan 13.00 idag går tåget mot söderhamn.
.
Gårdagens mat blev följande:
  • Frukost (kl 8.00) - Havregrynsgröt + 1st smörgås + 1 kaffe
  • Mellanmål (kl 10.00) - 1/2 ananas + 1/2 vitargo
  • Lunch (kl 12.00) - Fitnesswook (nudlar, kött, massor med grönskaer osv.)
  • Mellanmål (kl 14.00) - Smoothie (yoghurt naturell, kesella, hallon & mango)
  • Mellanmål (kl 16.00) - Banan + 1/2 vitargo
  • Middag (kl 17.30) - Fitnesswook (samma som ovan)
  • Mellanmål (kl 19.30) - Kesella + 1 apelsin
  • Kvällsmål (kl 21.30) - 2st smörgåsar + oboy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0