Min kompis träning

Träning är botemedlet som får mig att komma på fötter igen. Den finns där som en räddning. Den är min kompis som stöttar mig när det är tungt och lyfter mig högre när jag redan svävar.
.
Igår fick tårarna rinna i vinden tills de var slut. Då hamnade tankarna på annat och efter en stund kom jag på mig själv med min playback jag körde. Hade nog inte sett helt klok ut om folk hade sett mig, men som tur var befann jag mig långt långt härifrån på obebodd yta. Så när jag kom in igen var jag trött och slut och mina tankar stod stilla samtidigt som leendet hade hittat till mitt ansikte.
.
Så vi provar igen om det funkar lika bra idag. Hoppa i kläderna och bege sig ut på en långtur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0