Min målsättning

Ett av alla min mål är att cykla 120 mil innan vätterrundan. Idag har jag precis kommit upp till 90 mil och har därmed 30 mil som ska cyklas på 13 dagar innan det är dags för vila och uppladdning.
.
Men att passera 90-gränsen var fantastiskt - nu längtar jag bara efter 100-gränsen som är planerad att passeras i helgen. Är rätt fullt upp nu på alla plan, så det är med planering och tidiga mornar jag ska fixa det här! Men hade det inte varit för min tydliga målsättning med delmål efter vägen hade jag inte sett framemot varje pass på samma sätt och heller inte trampat det där lilla extra.
.
Nu är det dags att planera den föreläsning jag ska hålla i på torsdag...
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0