Söndagskvalitet

En härlig söndag börjar med en långtur på cykeln medan sambon spelar hockey. Sedan åker vi hem för en god lunch bestående av mexikanska tortillas innan vi packar väskan för en fisketur i det fina vädret. Så här skulle jag lära mig att fiska jerkbait med en fantastisk instuktör. så duktig att han kunde kasta långt långt bort, så långt att han hamnade i en dammövergång där draget fastnade, vilket resulterade i ett knäckt spö... Tur det inte var jag. Efter 5 mins fiske packade vi ihop väskan och tog en promenad längs älven istället...
Hemma tillagade jag fläskfilé m klyftpotatis som vi åt innan vi satte oss och spelade cod. Jepp, även jag var med och spelade och roligt var det, men det kanske jg inte skulle ha erkänt för petter...:P

För er som inte vet vad det är så är det ett krigsspel (typ cs) som vi litade på xboxet med Petters vänner över internet.

En bra söndag som gjort oss laddade för veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0