En hemsk dag...

... Börjar med den vidriga knäbehandlingen. Exakt samma procedur som förra veckan. Hela veckan har jag haft kalla kårar för dessa tre nålar som skulle in i mitt knä idag, men faktiskt så lever jag nu efteråt. Den där vidriga obeskrivliga smärtan fanns inte där idag, mitt knä har läkt till största del!!! :) Bara en ynka liten bit kvar, och det kändes som en bagatell i jämförelse :)

... Fortsätter sedan vidare. In i dörren runt hörnet där tandläkaren jag blivit rekommenderad håller till... 5 år sedan jag bad någon kolla på mina tänder. 5 år av skräck för bomullstussarna, nålarna, borrarna och munskydden! Usch. (har ju varit rätt ofta för mitt diskbråck i käken, men inte samma). Men även där gick det bra. 10 minuter och sedan var det över och ett konstaterande att jag var felfri ;) ett år till nästa besök och jag kan nu pusta ut.

En hemsk start på fredagen som alldeles strax fortsätter med jobb... Men först en kopp kaffe i soffan ;) välförtjänt!


Kommentarer
Postat av: Tove

Åh så duktig du är. Måste också ta tag i det där med tandläkaren!
Nästa vecka :) tack, nu har du peppat mig!

2012-10-19 @ 13:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0