Fäller en tår...

...För att mamma och pappa inte är här.
 
Efter en underbar helg tillsammans har dom nu åkt tillbaka till Piteå. Och efter sånna här fantastiska dagar går det inte hålla tillbaka tårarna för att de är slut. 
 
"Som julafton" sa jag på jobbet under veckan, och som julafton har det varit. Inte bara för alla grejor dom skämt bort oss med, eller den goda maten vi ätit, utan för pirret i magen jag haft inför det. Och likt efter en julafton känner jag nu en tomhet då det passerat.
 
Nä fy, varför bor vi så långt bort? Sånna här helger får en att längta hem... Två månader till jul...

Kommentarer
Postat av: lea

å jag längtar efter dej!!! kom hem<3

Svar: Å jag efter dig... Eller ER! <3 Till jul, då ses vi ;)
pusher.blogg.se

2012-10-08 @ 15:39:48
URL: http://lindkvistlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0