Veckans mat

Säkert satt många som jag tidigare i veckan och kliade sig i huvudet för vad man skulle äta. Jag googlade, kollade igenom mina recept, men ingenting passade mina smaklökar just då. Och för att slippa att fler drabbas av samma dilemma tänkte jag hjälpa till. Kanske inte varje vecka, men någongång då och då. Ett recept, en lista eller något annat som lindrar kvinnors håravfall. 
 
Här har ni vad vi ätit/äter i veckan, kanske lite inspiration eller något att diskutera :P 
 
Söndag: Pasta med Lax & Broccoli - klicka för att se receptet
 
Måndag; Biff ala Lindstrom m hemgjort persilje/vitlökssmör som serverades med potatis, morötter & palsternacka.
 
Tisdag: Tacopaj - ala mammas recept.
 
Onsdag: Kycklingfile i Limesås - provar nått nytt.
 
Torsdag: Fläskfile m Sötsursås som serveras med bulgur
 
Sen kommer mamma & pappa fredag-söndag, så de dagarna lämnar vi öppna :) 
 

Kommentarer
Postat av: Mie

Tack för tipsen!
Ett gott recept från mig till dig... http://miesmat.wordpress.com/2012/08/06/631/

Svar: Åhh, det lät gott :) Men precis som dig så är jag lite skeptisk mot karre :P Men som du säger så är det inget fel på det som väl är KÖTT i biten, men det är ju allt det andra...
pusher.blogg.se

2012-10-03 @ 14:30:44
URL: http://miesliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0